Nortzuk egiten dugu Dantzaz?

Hau da dantzaz

Dantzaz taldea da

Dantzatzen, koordinaziorako, produkziorako, zuzendaritza artistikorako eta komunikaziorako talde egonkorra dugu, Batzarra izeneko egitura paraleloarekin batera, gure erabaki transzendentalak gidatzen dituen “jakintsuen kontseilua”. Gainera, aitortzen dugu gure interpreteak funtsezkoak direla eta haien garapen pertsonal eta profesionalean laguntzen dugula, gure ekoizpen eta egoitzak arrakastaz gauzatzeko. Errespetuzko eta lankidetzazko lan-giroa sortzen ahalegintzen gara, beren sormena sustatzeko eta agertokian beren ahalmen handiena lortzeko.

Interpreteak

Antonio Javier Aguilera Rodríguez

«Denok nahi dugu arreta, baina dantzak ez du belarririk.»

Bartzelonan jaio zen 2001ean. Gorputzarekiko interesa 8 urterekin hasi zen arte martzialekin, 16 urtera arte adar ezberdinak probatuz. Ondoren, antzerkitik ikertzen hasi zen hiru urtez, eta aktoreen eskolara aurkeztu eta hilabete gutxira, ibilbidea aldatu eta Arte Ederretan sartzea erabaki zuen, Lagunako Unibertsitatean. Hemen arte garaikidearen adarrean espezializatzen da, eta bitartean dantza urbanoak trebatzen hasten da. Karreraren hirugarren urtean bete-betean hasi zituen dantza garaikideko ikasketak, Victoria Antzokian bi urtez klasikoan eta garaikidean trebatuz, eta, aldi berean, prestakuntza-blokean eta Nomada Gazte Konpainian parte hartuz. Dantza garaikideari eta performanceari buruzko hainbat tailer ere egin ditu.

Maialen Alberro Peralta 

«Dantza meditazioa da niretzat, hemen eta orain sentiarazten laguntzen dit, nire buruarekin eta bestearekin modu berezi eta sakonean bat eginez»

Maialen Alberro, Donostian jaioa 1998 urtean. Bere lehen dantza ikasketak Donostiako Anaiak Egian hasi zituen, eta Burgosen dagoen Gaztela eta Leongo Ana Laguna dantza eskola profesionalean jarraitu. 2020an graduatu ondoren, Bartzelonako Korpo Dance Project konpainiarekin bat egin zuen, 2022an Israelgo Kamea Dance Company konpainiarekin bat egin aurretik. Egun, 2024ko apiriletik, Dantzaz taldearen kide da.

.

Oihane Aramendia

«Dantza nire izateko eta bizitzeko modua da, erabaki dudan bidea, nire hizkuntza eta hezkuntza»

Oihane naiz, Donostikoa eta 2003koa naiz. Studio 84 akademian hasi nintzen dantza klasiko eta garaikideko formakuntza. 2017tik 2021era Gasteizeko José Uruñuela kontserbatorioan dantza ikasketak jarraitu nituen. Bertan bukatzean English National Ballet School-ean urte bateko formakuntza egin nuen. Ballet do Douro konpainia klasiko eta garaikidearekin urte batez lanean haritu naiz. 2023/24 artean bi tour egin ditut International Classical Ballet of Ukraine konpainiarekin eta Kon Mocion konpainiarekin ere lan egin dut. 2024ko apirilean hasi naiz Dantzaz-ekin lanean.

Nerea Bakero

«Dantzaren menpe espazioa, denbora, mugitzen duena eta begiratzen duena eraldatzen dituen gorputz batekin jaiotzen gara»

Irunen jaio zen 2000. urtean, eta Irungo Udal Eskolan hasi zen dantza klasikoan trebatzen. Ondoren, hainbat estilo sartu eta uztartu zituen, hala nola hiri-dantza edo dantza garaikidea. 2018tik 2022ra, Gaztela eta Leongo Dantza Eskola Profesionalean sartu zen, Burgosen, eta dantza garaikidearen espezialitatean graduatu zen. Koreografo ospetsuen sorkuntzetan trebatu eta parte hartu ondoren, Dantzaz-en sartu zen 2023an.

Jacopo Bellani

«Niretzat, dantza askatasuna da, gorputza eta musika uztartzen dituen adierazpen artistikoa. Eta agertokian adierazten du dantzariak bere artea, bere eta ikusleen arteko lotura emozionala sortuz.»

Triesten jaio zen 1999an, baina Olbian (Sardinia, Italia) hasi zituen dantza ikasketak, eta 20 urte bete arte bizi izan zen bertan. 2019an Zuricheko ZHdK Arte Unibertsitatean sartu zen, eta bertan hasi zen dantza garaikidearekin. 2023an amaitu zituen ikasketak, Alemaniako Stadttheater Bremerhavenen urtebeteko praktikak egin ondoren. Orduan bere bizitza proiektu txikietarako freelance dantzari gisa hasi zuen, Reggio Emilian Agora Coaching Project-en ikasten jarraitzen zuen bitartean. 2024an sartu zen Dantzazen.

Enrico Benedet

«Dantzak benetan garenaren ñabardura txiki bakoitza erakusten du.»

Enrico Benedet Biellan (Italia) jaio zen 2002an, eta sei urterekin hasi zen dantzan. Ekodancen ikasi eta osatu zuen bere heziketa 2018tik 2022ra, eta bere konpainian parte hartu zuen Pompea Santororen zuzendaritzapean Turinen 2023-2024an. 2024an, Roberta Ferrararen Equilibrio Dinamico konpainiarekin lankidetzan aritu zen, eta 2024ko irailean sartu zen Dantzazen.

Efrén Colomer Pérez

«Dantzan, nire arimaren sakonena adierazten dut, eta horretara jotzen dut mundua zatika erortzen dela sentitzen dudanean»

Palentzian jaio zen 2001ean, eta dantza klasikoko espezialitatean graduatu zen Valladolideko Gaztela eta Leongo Dantza Kontserbatorio Profesionalean. 2022an Valencia Dancing Forwarden (VDF) parte hartu zuen, eta 2023ko urtarrilean Africa Guzmán Dance Proyect-en (AGDP) sartu zen.

Olatz Egia Canton

«Dantza, besteak beste, kontraesanen etxea da. Ekintzarik apalena, basatiena, sentikorrena, jatorrena, zintzoena eta ahulena da.»

Olatz Donostian jaio zen 2001ean. Dantza garaikidea ezagutu zuen Donostiako Musika eta Dantza Eskolan eta jarraitu zuen ikasten beste urtebetez Burgoseko Ana Laguna Dantza Eskola Profesionalean. 2020an, Copenhagenera joan zen bizitzera bere prestakuntzarekin jarraitzeko, eta, graduatu ondoren, Suediako eta Danimarkako hainbat proiektutan parte hartu zuen, ILdance eta CPH arts collective proiektuekin. 2024an sartu zen Dantzazen.

Clara Esteban

«Dantza bere forma guztietan maite dut. Baina ez dantza bakarrik; dantza, pertsonak, irakasleak, haztea, heltzea, partekatzea eta ikastea»

2004an Txinan jaioa eta Valladolideko Dantza Eskola Profesionalean graduatua (2022). Aldi horretan Billy Elliot musikalean eta Madrilgo hainbat telesailetan dantzari eta aktore gisa ere lan egin zuen. Prestakuntza amaitu ondoren, pasantia bat egin zuen Thüringer Staatsballett konpainian, Alemanian. 2023an, Opera Zuid-ekin lan egin zuen ekoizpen berri batean, Holandatik bira bat eginez. 2023an sartu zen Dantzazen.

Aitzol Iraola

«Mugimenduan aurkitzen dut nire gorputzaren zentzua eta egunero zentzu berriak topatzea zoragarria da».

Aitzol Iraola, 2002. urtean jaio zen Sopelan. Utopian Getxon hasi zen antzerkia egiten eta beranduago Andoni Aresti Dantza Eskolan ezagutu zuen dantza mundua. Dantzertin, Euskadiko Arte Dramatiko eta Dantzako Goi Eskolan, osatu ditu antzerki ikasketak eta bitartean mugimendua eta dantza jorratzen jarraitu du hainbat profesionalekin. 2023. urtean ZIRRIBORRO proiektu pertsonala sortzen du mugimenduaren ikerketa bertan lantzeko eta 2024an Dantzaz taldera batzen da.

Joana Ouret

«Dantzak nire burua ezagutzen, loturak sortzen eta niregan konfiantza hartzen laguntzen nau. Niretzat, dantzak izpirituaren irekidura, sormena eta askatasuna adierazten ditu.»

2003.urtean jaio zen. Uztaritzen bizi da Iparraldean. Euskal dantzan hasi zen 6 urterekin, Uztaritzeko dantza taldean. Geroztik, beste hainbat dantza taldetan segitu zituen 16 urteak arte, dantza garaikidea deskubritu zuenean Baionako kontserbatorioko Zabala moduloaren bidez. Orduan, kontserbatorioko garaikide sailean sartu zen, paraleloki euskal dantzan proiektu eta emanaldietan parte-hartuz. Horretaz gain, gimnastika artistiko lehiaketetan aritu da 12 urtez. Erizain diploma eskuratuta, Dantzazen sartzen da 2024an.

Yaiza Vela

«Dantzarekin, adimenaren eta gorputzaren arteko mugak desitxuratzea lortzen dut.»

Iruñean jaio zen 2002. urtean. Han oinarrizko dantza ikasteketak hasi zuen, Nafarroako Dantza Eskolan. Hasieran dantza klasikoa nabarmentzen zen bere ikasketetan. Baina, 17 urtekin dantza garaikia ezagutu zuen eta 2020. urtean Burgosen Gaztela eta Leongo Dantza Eskola Profesionalean sartu zen. Gaur egun, Dantza garaikidearen espezialitatean graduatu da.

Staff

Fernando Saenz de Ugarte

Zuzendari nagusia, Think Tanz arloko eta network eta proiektuen arloko arduraduna

Fernando Sáenz de Ugarte kultura-kudeatzaile eklektikoak esperientzia luzea du ingurumen-hezkuntzako, animazio soziokulturaleko eta gizarte- eta hezkuntza-animazioko edo nazioarteko giza eskubideetako proiektuetan. Azken 25 urteetan, arte eszenikoen sektorean zentratu da, Teatro Paraison parte hartu du, Barañaingo Auditorioa zuzendu du Nafarroan hamar urtez, eta Espainiako Antzoki, Auditorio, Sare, Zirkuitu eta Titulartasun Publikoko Jaialdien Sareko zuzendaritza-batzordeko kide izan daGehiago irakurri…

2012an sartu zen Dantzazen, konpainiaren berregituraketa eta sendotzea bere gain hartuz eta berrikuntzatik eta elkarlanetik abiatutako lan-ildoak txertatuz. Koreografiak sortzeko eta ekoizteko urteko prozesuak diseinatzen ditu, eta Think Tanz izeneko berrikuntza-laborategia abian jartzeaz arduratzen da. Laborategi horrek koreografia-sorkuntza beste enpresa-sektore batzuekin erlazionatzen du, hala nola turismoarekin, ostalaritzarekin, industriarekin, kirolarekin edo hezkuntzarekin. Era berean, Dantzaz-ek azken urteotan egindako hainbat bitartekaritza-estrategia bultzatu ditu, bide berriak irekitzen ari direnak, eta Dantzaz sortzeko prozesuetarako zeharkako pieza bihurtu dira. Dantzaz eta Dantzagunearekin zerikusia duten dantza-interpreteen ekintzailetza-prozesuekin laguntzen du. Gaur egun, Eskenako Zuzendaritza Batzordeko kide eta Espainiako Arte Eszenikoetako akademikoa da, baita Kulturaren Euskal Kontseiluko kidea ere.

Adriana Pous

Zuzendari artistikoa, master-balleta eta laguntza artistikoaren arduraduna

Dantzari gisa izandako esperientzia Europan eta Hego Amerikan gauzatu da, Nureyev, Makarova edo Bujonesen proiekzioko artistekin batera agertokia partekatuz, besteak beste. 2002tik da Dantzaz-en proiektuaren buru, eta Europako dantzari gazteei sorkuntzen, ekoizpenen eta biren bidez esperientzia eszenikoa eskuratzeko aukera ematen die. Gehiago irakurri…

Eskolak eta workshopak ematen ditu konpainian, eta epaimahai gisa parte hartzera gonbidatu dute nazioko eta nazioarteko dantza-ekitaldietan. Konpainiako zuzendari artistiko gisa, 60 ekoizpenekin batera aritu da bi hamarkadatan, eta Dantzazentzat sortzera gonbidatutako koreografoen hautaketaren eta mundu osoko erakundeekin (Korzo (Holanda), Dance Base (Britainia Handia), Danish Dance Theatre (Danimarka), Conseil des Arts et des Lettres du Quebec (Kanada) edo Plesni Teater Ljubljana (Eslovenia) bezalako erakundeen koordinazioaren arduraduna da.

Bertha Bermúdez

Proiektuen garapena eta dokumentazioaren arduraduna

Maurice Bejart, William Forsythe, Nacho Duato, Rui Horta, Paul Solvin Norton, Gregory Colbert eta Emio Greco | Pieter C. Scholtenen koreografo entzutetsuekin batera dantzari karrera bat egin ondoren, Bermudezek bere ibilbide profesionala zuzendu du dantzaren transmisioaren, ikerketaren eta dokumentazioaren esparrura, eta bitartekaritza eta estudioko hainbat proiektu koordinatu eta zuzendu ditu Amsterdk-eko Centro Koreografikoarentzat. Gehiago irakurri…

Dantzaren, dokumentazioaren eta bitarteko digitalen analisian zentratutako Europako hainbat ikerketa-talderekin modu estuan lan egiten du, eta, 2016tik, Dantzazen lan egiten du, Red Atalak proiektua koordinatuz, proiektuak garatuz eta koreografoei lagunduz.

Iker Bengotxea

Administrazio arloko arduraduna

Espezimen bitxi honen kultura-ibilbidean, zenbakien, kontabilitateen, fakturen eta justifikazioen mundu ilunean eta aktore eta abeslari lanetan agertokietan murgilduta egotea egokitu zaio. Oso ohikoa ez den profil horrek bulegoen eta agertokien artean dagoen ohiko oztopoa hausten laguntzen digu, alde batera eta bestera daudenen enpatia eta beharrezko ulermena lortuz. Gehiago irakurri…

Enpresa Zientzietan eta Kultura Kudeaketan trebatua (Miguel de Cervantes Unibertsitate Europarreko Kultura eta Sormen Industrien Zuzendaritza eta Kudeaketako Masterra), Nafarroako Antzoki Sarean sartu zen 2018an, eta Arte Eszenikoen Zirkuitua jarri zuen abian. Lan horren ondorioz, Nafarroako Gobernuko kultura taldearen noizbehinkako aholkulari bihurtzen da, eta bere programetako batzuk kudeatzeaz arduratzen da, hala nola 948C/Kultura. Aldi berean, Dantzaz taldeko kide da, erakundearen kudeaketa ekonomikoa hobetzen eta profesionalizatzen laguntzeko.

Sofia Alforja

Dantzaguneko koordinatzailea

Nafarroako Antzerki Eskolan hezia, 1988an Madrilgo Albeniz Antzokian Teresa Valentinekin batera ekoizpena ikasteko beka jaso zuen. Guillermo Herasek zuzentzen duen Madrilgo Joera Berrien Zentro Nazionalean praktikak egin ondoren, Bederen-1 eta Tanttaka euskal konpainien hainbat ikuskizunen ekoizpena egin zuen. Gehiago irakurri…

1991ean Cartujako Auditorioko (EXPO ’92) koordinatzaile tekniko gisa lan egin zuen Pre-Expoan, eta 1992an HISPANO’92 enpresarentzat KALE ANIMAZIOA programako produkzio-koordinatzailea izan zen, EXPO’92ean (Sevilla). 1993tik 1995era, ARTESZENAk, Gipuzkoako Antzoki Publikoak, ekoitzitako ikuskizunen produkzio arduraduna izan zen, eta 2000. urtera arte Gipuzkoako Foru Aldundiaren Maiatza Dantzan jaialdiaren ekoizpenarekin uztartu zuen. 1995etik 2000ra Donostiako Musika Hamabostaldiko ekoizpen sailean egin zuen lan. 1998tik 2002ra Donostiako Nazioarteko Zinemaldiko ekoizpen sailean kolaboratu zuen. 2003tik 2014ra Dantzazeko Ekoizpen arduraduna izan zen. 2015etik gaur egun arte Dantzagunearen, Gipuzkoako Foru Aldundiaren dantza-zerbitzuaren, koordinazioa garatzen du.

Ainhoa Uribarri

Komunikazioa eta kudeaketa

Gasteizen jaioa, betidanik datorkio dantzarekiko interesa, txikitatik euskal dantzen munduan murgilduta ibili da eta, eskolatik hasiz, Gasteizko Folklore Akademiatik pasata eta Jare dantza taldean jarraituz.

Bere ibilbide profesionalak, baina, ildo ezberdin bat hartu zuen; Ikus-Entzunezko Komunikazioko gradua eta Kultura Kudeaketa masterra egin ditu.

Hainbat jaialdi eta entitatetan ibili ostean, bere dantzarekiko interesa eta ibilbide profesionala uztartzen ditu Dantzazen, bertako komunikazio arduradun bihurtuz eta proiektu europearren kudeaketan murgilduz.

Laura G. Latasa

Mediazioa

Bilbon jaioa, Euskadiko Dantzako Goi Mailako Eskolan (Dantzerti) hasi zuen ikasten. Bi urte eta gero, Sevillara joan zen formakuntzarekin jarraitzeko Centro Andaluz de Danza-n. 2020an Dantzaz-eko partaide izateko aukera lortzen du. Bertan, hiru urtetan zehar sorkuntza prozesu desbardinetan egoteko aukera izan du hainbat koreografoekin lan eginez; Gil Harush, Hilde Koch, Carmen Larraz edota Giovanni Insaudo adibidez. Gehiago irakurri…

Dantzari moduan, MDV Danza eta Eva Guerreroren proiektuetan egon da eta gaur egun, Iñigo Rementeriarekin batera, bere dantza kolektiboa sortu du, Diskordia Kolektiaboa deitutakoa. 2021etik Datzazeko mediazio taldeko partaide izan da, dantza beste testuinguru eta errealitate desberdinetara gerturatuz. Aldi berean, Gizarte Hezkuntza ikasten ari da UNED unibertsitatean. Ikasketak mediazioak egiteko tresnak aberastu eta hobetzeko balio izan diote. Beste alde batetik, bai Bilbon, Sevillan eta gaur egun Donostian dantza klaseak eman ditu adin anitzeko ikasleekin.

Batzarra

Euskal Herrian Batzarra hitzak, oro har, komunitate bat argitzen eta laguntzen duten ezagutzak eta esperientzia dituzten pertsonen bilera izendatzen du. Dantzazen, gure taldeak hasieratik laguntzen digu, eta jakinduria handiko pertsonek osatzen dute, hala nola:

Iñaki Arregi Artano

Lehendakaria

Ekonomia eta Enpresa Zientzietan lizentziatua, bere ibilbide profesionala teknologiaren arloarekin lotu du, Bull multinazionalean lehenik eta Entelgy konpainian gero, 2019an erretiroa hartu zuen arte. Gaztetatik dantzarekin liluratuta, Andoaingo Lizar-Makil taldean, Goizaldiko Lizar-Makil taldean eta Argia elkartean parte hartu zuen, eta dantzari eta dantza-maisu gisa parte hartu zuen J.A. Urbeltzen eskutik. Dantza klasikoan eta garaikidean ere interesatua, Dantzaz-eko Batza-rran sartu zen 2010ean.

Jon Bagüés Erriondo

Idazkaria

Artearen Historian Lizentziatua (1977) eta Doktoregoa (1990). Artxibismo eta Dokumentazio ikasketak egin zituen Madrilen (1982-83), baita musika ikasketak ere Donostiako, Bartzelonako eta Madrilgo kontserba-etxeetan. Musikaren historiari eta dokumentazio musikalari buruzko bi monografia eta 60 artikulu baino gehiago idatzi ditu. Musika Dokumentazioaren Espainiako Elkartearen lehen aitzindaria izan da, Musika Liburutegien Nazioarteko Elkartearen adarra, eta horren lehendakariordea ere izan zen. Hogei urtez Eresbil Musikaren Euskal Artxiboko zuzendari izan ondoren, 2020an erretiroa hartu zuen. 1985ean Peñaflorida Kapera zaharra musika taldea sortu zuen.

Xabier Zaldua Olabeaga

Diruzaina

Lanbidez kazetaria. Irratian lehenbizi (1976, SER Donostia), baina bereziki Euskal Telebistan. Aireratu zuten lehen emisiotik hasita (1982), era guztietako saiotan jarduna da, kamararen aurrean zein atzean, erretiroa hartu berri duen arte. Etenaldi bakarra, lauzpabost urte, argitaletxe munduan egin zuen (ELKAR). Gogoan du, mutikotan, ANEXA, dantza garaikidearen talde aitzindaria ezagutu zuela, “esperimentala” deitzen ziotenean (1970). Berak euskal dantzak ikasi zituen, GOIZALDIn lehenbizi eta KRESALAn gero, taldea Gene Yurrek zuzendu zuen garaian. DANTZAZeko batzarkidea da orain, duela hamar bat urte.

Andoni Mutiloa

Kazetaria eta sortzailea da. Lehen urratsak euskal dantzan eman zituen, Juanito Sanchizen eskolan (Hernani). Nerabezaroan, Eskola Dantza Taldean sartu zen, eta ia 15 urte eman zituen bertan. Kazetaritza ikasi zuen (Leioa, EHU) eta ETBko programetan erredaktore aritu zen. 2001etik 2007ra Gaztea irratiko esataria izan zen. Geroago, Euskadi Irratian hasi zen lanean, eta hainbat saiotako erredaktore eta aurkezle izan zen zortzi urtez. 2017an Euskadi Irratian eszedentzia hartzea erabaki zuen, eta ordutik arte eszenikoen sortzaile gisa dihardu buru-belarri. Duela gutxi, «Esnatu Naiz» kabareta sortu zuen.

Camila de Epalza Azqueta

Camila de Epalza Azqueta

Soziologia eta Zientzia Politikoetan lizentziatua UPV/EHUtik, Soziologia Politikoaren espezialitatean, europar gaiei eta nazioarteko harremanei buruzko Graduondokoarekin; gero, 6 urtez Nazio Batuen Erakundean aritu ondoren (UNICEF Costa Rican, eta PNUD Ginea Bissaun), 2004az geroztik Eusko Jaurlaritzaren Europar Batasunerako Ordezkaritzaren talde teknikoaren kidea da. Kanpo Harremanen arloko Goi Teknikaria den aldetik, europar politiken foku-puntua da eremu hauetan: hezkuntza eta espezializazioa; kultura eta sorkuntzaren sektore eta industriak; garapenerako lankidetza eta nazioarteko agendak. Halaber, politika horien inguruko aholkularitza eskaintzen die euskal eragile sozioekonomikoei eta agintaritza publikoei, europar bazkideekin zubiak eraikiz eta europar agendan aukerak irekiz. Adibide gisa, KIC EITren euskal nodoarekin kolaboratzen du eta beraren partaidea da, eta baita ZTBPren (Euskadiko Zientzia, Teknologia eta Berrikuntza Plana 2030) “Euskadi Sortzailea” pilotatze-taldearen partaidea, KSIGUNE; orobat, Regional Initiative for Culture and Creativity (RICC) europar sarearen liderretako bat da, eta baita Europako Batzordeak Konpetentzietarako Europar Itunaren baitan (PACT4Skills) bultzatzen dituen ekimenena ere, besteak beste.

Oskia Ugarte Abarzuza

Artearen Historian lizentziaduna da Euskal Herriko Unibertsitatean, eta kultur ekoizpenean aditua, kritika feministaren ikuspegitik. Bere lana arte garaikideko proiektuen zuzendaritzan, koordinazioan eta laguntzan garatzen du; feminismoa, lurraldea eta ezagutza kokatua eta praktika kolektiboak bezalako gaietan. 2016tik Huarte zentroa zuzentzen du, hasieran komunitate artistikoko beste hiru eragilerekin batera eta orain bakarrik. Komisariotza, komunikazio, kultur kudeaketa edota erakusketen koordinazio lanetan ibiltzen da Oteiza Museoa, Kursaaleko Kubo aretoa edo Moisés Pérez de Albéniz Galeria bezalako erakundeetan.

2011. urtean, Sala de máquinas kolektibo eta sorkuntza-espazioa sortu zituen, beste lau sortzailerekin batera. UEUko (Udako Euskal Unibertsitatea) arte saileko buru da, eta IACko (Arte Garaikideko Erakundea) Nafarroako ordezkaritzako buru. Gainera, Eskubide kulturalak: parte-hartze eta gobernantza politikak proiektuaren zuzendari zientifikoa izan da Eusko Ikaskuntzan. Hainbat epaimahai eta batzordetan hartu du parte, hala nola Nafarroako Gobernuaren bildumarako obrak erosteko aholkularitza-batzordean, Bizkaiko Foru Aldundiaren Ertibilen, eta Eusko Jaurlaritzaren Sorgune edo Azkuna Zentroaren Babestu bezalako laguntzetan.